Zoeken | Site-navigatie | Extra onderdelen (sidebar)

HAN PRIJS 2018: WIE DRAAG JIJ VOOR?

29 mei 2018 door HAN Sport en Bewegen

Ken jij een student, docent, onderzoeker of ondersteuner van de ALO of Sportkunde die de HAN Prijs 2018 verdient? Draag hem, haar of hun dan voor! Op 30 augustus a.s. reiken we de HAN Prijs weer in deze vier categorieën uit. Dit jaar niet tijdens de opening van het studiejaar, maar op de HAN Parade, die aansluitend aan de opening plaatsvindt (daarover word je nog nader geïnformeerd). De winnaars ontvangen elk een geldbedrag van € 2.500,– en eeuwige roem!

Voordrachtsformulieren

Kijk hier voor de voordrachtsformulieren

Deadline

De deadline voor het insturen van voordrachten is al snel, 15 juni! Wacht dus niet te lang. Een jury met vertegenwoordigers uit de verschillende faculteiten kiezen uit alle voordrachten 3 genomineerden per categorie en uiteindelijk per categorie een winnaar.

Criteria

Je kunt een (team van) student(en) of medewerkers voordragen op basis van:

Student

  • belang van inzet van deze student voor de HAN
  • hoe de student zich onderscheidt van andere studenten
  • bijdrage aan de strategie van de HAN (HAN Instellingsplan en facultaire plannen)
  • ambassadeursfunctie voor de HAN

 

Docent

  • belang van inzet van deze docent voor de HAN
  • hoe de docent zich onderscheid van andere docenten
  • bijdrage aan de strategie van de HAN (HAN Instellingsplan en facultaire plannen)
  • ambassadeursfunctie voor de HAN
  • bijdrage aan kwaliteitscultuur – de verbinding met de student
  • bijdrage aan de verbinding tussen onderwijs en onderzoek en verbinding tussen onderwijs/onderzoek en werkveld

 

Ondersteuner

  • belang van inzet van deze ondersteuner voor de HAN
  • hoe de ondersteuner zich onderscheidt van andere ondersteuners
  • bijdrage aan de strategie van de HAN (HAN Instellingsplan en facultaire plannen)
  • ambassadeursfunctie voor de HAN
  • bijdrage aan innovaties en kwaliteitsverbetering van onderwijs en onderzoek HAN
  • bijdrage aan professionalisering van eigen vakgebied
  • bijdrage aan de verbinding tussen onderwijs, onderzoek en werkveld van opleidingen

 

Onderzoeker

  • belang van inzet van deze onderzoeker voor de HAN
  • hoe de onderzoeker zich onderscheidt van andere onderzoekers
  • bijdrage aan de strategie van de HAN (HAN Instellingsplan en facultaire plannen)
  • ambassadeursfunctie voor de HAN
  • bijdrage aan de verbinding tussen onderzoek en onderwijs
  • bijdrage aan de verbinding tussen onderwijs/onderzoek en het werkveld
  • bijdrage aan valorisatie
  • bijdrage een de kwaliteit van onderzoek (methodologisch en/of inhoudelijk)
Share

Reacties

Reageer

 

*